Cum sa vinzi online

Multi dintre antreprenori isi pun problema  cum sa vinzi online ?  Cea mai mare parte a noilor antreprenori considera ca pentru a vinde online trebuie sa aiba un site de prezentare sau un magazin online, iar apoi lucrurile vor veni de la sine. Aceasta presupunere este putin gresita pentru ca succesul in vanzari se traduce prin rabdare, perseverenta si o strategie bine pusa la punct. La toate acestea, se adauga cateva etape ce tin de evolutia tehnologiei, pe care o sa le discutam in continuare.

Inainte de a-ti face un site, gandeste-te la un nume pentru domeniul web cat mai reprezentativ si mai sugestiv, dar nu te indeparta de specificul afacerii tale. Astfel, utilizatorii vor avea o privire de ansamblu asupra serviciilor sau produselor pe care le poti oferi.

cum sa vinzi online

Crearea unui site de prezentare sau a unui magazin online

Urmatoarea etapa o reprezinta crearea unui site de prezentare, adaptat nevoilor tale. Nu uita sa alegi cu grija continutul astfel incat sa transmita ideea de profesionalism si sa reflecte incredere. Nu neglija imaginile pe care doresti sa le incluzi, alegerea acestora fiind deosebit de importanta pentru ca utilizatorii isi amintesc mai usor imagini decat cuvinte. Actualizeaza informatiile de contact astfel incat acestea sa fie valide, iar utilizatorii sa poata lua legatura cu tine in orice moment. Un plus il constituie rubrica de sfaturi si sugestii cu ajutorul careia poti oferi utilizatorilor posibilitatea de a-si exprima parerea cu privire la calitatea serviciilor oferite. Mai multe recenzii inseamna mai multa credibilitate.

Dupa ce ti-ai facut un site de prezentare sau un magazin online, ideal este sa il monitorizi. Foloseste tehnologiile actuale pentru observa cat timp petrec utilizatorii pe site, ce anume le atrage atentia sau care sunt paginile cele mai vizitate. Foloseste rezultatele pentru a imbunati mereu forma de prezentare a produselor oferite.

Odata pus la punct “ambalajul” produselor/serviciilor, e timpul sa le facem cunoscute. Astfel, poti sa iti imbunatatesti tehnicile despre cum sa vinzi online prin crearea unui blog unde sa postezi regulat cele mai noi informatii depre sectorul in care activezi. De asemenea, fa o pagina de Facebook dedicata afacerii tale. Aceasta poate oferi o privire de ansamblu asupra afacerii tale, iar pentru mai multe detalii poti sa redirectionezi utilizatorii catre site-ul web.

Setarea campaniei de promovare

Acum ca ai pus la punct lucrurile organizatorice, e timpul sa faci o campanie de promovare propriu-zisa folosind diferitele instrumente pe care le ai la dispozitie. Fie ca alegi o campanie platita pe Facebook sau Google, e necesar sa respecti cateva criterii esentiale pentru a avea succes. Mai intai, stabileste ce anume doresti sa promovezi si analizeaza daca produsul sau serviciul ales poate fi de interes pentru cat mai multe persoane, cu scopul de a obtine un profit cat mai consistent. Apoi alege cu grija publicul tinta: mai mult nu inseamna neaparat mai bun sau mai profitabil, ci dimpotriva. Un public tinta gresit ales sau, mai grav, inexistent, poate duce la irosirea fondurilor alocate pentru campanie fara recuperarea investitiilor. Optimizeaza mesajul pe care doresti sa il transmiti: gandeste-te la o propozitie/fraza prin care sa captezi atentia potentialilor clienti si sa-i convingi sa citeasca mai mult. Poti folosi un slogan interesant sau un joc de cuvinte la care sa adaugi o imagine captivanta.

In cele din urma, aloca timp campaniei de publicitate pentru ca rezultatele nu se vad peste noapte. Succesul se construieste doar prin rabdare si prin imbunatatirea experientelor anterioare.

Tags: , , ,

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *